Sıkça Sorulan Sorular

Ürün iade şartları nelerdir?

“Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" ürünü teslim aldığınızdan itibaren 14 gün’dür. İade işlemlerinin başlaması için iade etmek istediğiniz ürünün 14 gün içinde depomuza ulaşması gerekmektedir.

  • İade etmek istediğiniz ürünün ambalajının hasar görmemiş, kullanılmamış; barkodunun zedelenmemiş, kopmamış olması gerekir.
  • İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri orijinal kutusu ve tüm aksesuarları ile göndermelisiniz. Örnek: ayakkabıları kutuları, gözlük, cüzdan vb.
  • Tek kullanımlık, hızlı bozulan, son kullanma tarihi geçme olasılığı taşıyan ürünlerde yasa gereği cayma hakkı kullanılamaz.

Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD, kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde üyelik e-posta ve üyeliğinizde kayıtlı telefon numaranıza SMS ile bilgi paylaşıyoruz.

Kargo takibiniz için morhipo.com üyeliğinize giriş yapınız. "Hesabınız"da yer alan "Siparilerim" listesinden ilgili siparişinizi seçiniz. "Sipariş Detayı" sayfasına tıklayınız. 

Siparişimi tahmini teslimat süresinden önce gönderebilirmisiniz?

Aşağıda yer alan süreçler dikkate alınarak “Teslimat Tarihi” paylaşılmaktadır. Bu maddeler dikkate alındığında erken gönderim sağlayamıyoruz ancak ürün/ürünleriniz depomuza erken ulaştığında bekletmeden gönderimini yapıyoruz:

  • Ürün/ürünlerin firmaların depolarından EFL deposuna gelme süresi
  • Bir kampanya içinde yer alan ürün/ürünlerin kampanya bitimi sonrası Morhipo depo’ya ulaşma süresi
  • Kargonun adresinize ulaşma süresi
Üye olmadan sipariş verebilirmiyim?

Sipariş oluşturma aşamasında vermiş olduğunuz güncel telefon numaranız ve e-posta adresinize kargo gönderi numaranız paylaşılacaktır. Kargo firması gönderi takip sayfalarından kargonuzun durumunu sorgulayabilirsiniz.

Ürünün faturasına nasıl ulaşabilirim?

Ürün faturaları e-arşiv kapsamında üretildiğinden kağıt fatura üretilmemektedir. Ürünün faturası sms ve e-posta yoluyla tarafınıza ulaşmaktadır.

Ürün değişimini nasıl yapabilirim?

Efl.com.tr üyeliğinize giriş yapınız. “Hesabım” altında yer alan “Siparişlerim” listesinden ilgili siparişinizin “Sipariş Detayı” linkine tıklayınız. Açılan sayfada “Ürün Değişimi İstiyorum” butonuna tıklayınız. Karşınıza çıkan ekranda değişim istediğiniz renk/ beden/numara bilgilerini seçerek değişim talebini tamamlayabilirsiniz.
Onay sonrası ekranda çıkan değişim kodu ve ilgili kargo firmasını not alınız. İlgili kargo firması aracılığla kod geçerlilik süresi içinde değişim ürününüzü aşağıdaki işlemleri sağlayarak bize gönderiniz.

Değişim siparişim ne zaman elime ulaşır?

Ürün depomuza ulaştıktan 1 hafta içinde değişim işlemleriniz tamamlanmakta olup, ürününüz kargoya teslim edildiğinde tarafınıza e-mail ve sms ile gönderi kodunuz iletilecektir.
Siparişinizin kargo bilgileri size ulaştığında üyeliğinize giriş yaparak “Hesabım” sayfasına girerek ‘’Siparişlerim’’ bölümünden “Kargom Nerede” butonundan takibini sağlayabilirsiniz.

Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Visa, MasterCard ya da American Express kredi kartları, banka kartları ve bankanıza bağlı bir sanal kart ile alışveriş yapabilirsiniz.
Ayrıca, kapıda ödeme, kapıda kredi kartı, havele, EFT ödeme seçeneklerimiz de bulunmaktadır.

Kredi kartımdaki puanları kullabilirmiyim?

Garanti Bankası Bonus Kart ve Akbank Axess Kart chip paralarınızı sitemizde yapacağınız alışverişlerde kullanabiliyorsunuz.

Kredi kartına taksit yapılıyormu?

Efl.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde Axess, Fish, Maximum, Bonus, World, Card Finans, Advantage, Paraf kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır. 10/3/2007 tarihli ve 26458 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmeliğin 26 ncı maddesinin sekizinci fıkrası aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir. Mal veya hizmet alımı sonrası belli bir ücret karşılığı borcun taksitlendirilmesi veya ödemenin ertelendiği dönemler de dâhil olmak üzere, kredi kartları ile gerçekleştirilecek mal ve hizmet alımları ile nakit çekimlerinde taksitlendirme süresi on iki ayı geçemez. Bu süre; kuyumla ilgili harcamalarda dört ay, elektronik eşya ve bilgisayar alımlarında altı ay, havayolları, seyahat acenteleri, taşımacılık, konaklama, sağlık ve sosyal hizmetler ile ilgili harcamalarda, sağlık ürünü alımlarında, kulüp ve derneklere yapılan ödemelerde ve vergi ödemelerinde dokuz ay olarak uygulanır. Kredi kartlarıyla gerçekleştirilecek telekomünikasyon, doğrudan pazarlama ile ilgili harcamalar, yurt dışında yapılan harcamalar ve yemek, gıda, alkollü içecek, akaryakıt, *kozmetik*, ofis malzemesi ile hediye kart, hediye çeki ve benzeri şekillerde herhangi somut bir mal veya hizmeti içermeyen ürünlerin alımlarında taksit uygulanamaz.

Havale yöntemiyle ödeme yapabilirmiyim?

Havale ile ödeme seçeneğimiz bulunmaktadır.

3D secure sistemi nedir? Neden güvenlidir?

3D Güvenli Ödeme, Internet'ten yapılan kredi ve banka kartı işlemleri için ek bir güvenlik katmanıdır.
3D Secure Sistemi’nde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede yetkisiz kişilerce kredi kartlarının internet ortamında kullanılmasının önüne geçilmesi sağlanmaktadır.

E-fatura nedir?

Gelir İdaresi Başkanlığının 433 Seri No’lu vergi Usul Kanunu genel tebliği gereğince 1 Ocak 2016 tarihi itibari ile e-Fatura uygulaması yürürlüğe girmiştir. e–Fatura, gelir idaresi başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun olarak faturanın elektronik ortamda oluşturulması, elektronik ortamda muhafazası ve ibrazını kapsayan bir uygulamadır.

e-faturam ne zaman gönderilecek?

Siparişinizin kargoya teslimatının sağlanmasının ardından 7 gün içinde e-faturanız siparişinizi oluşturduğunuz e-mail adresinize gönderilecektir.

E-faturamda değişiklik yapabilirmiyim?

Siparişiniz “Hazırlanıyor” statüsünde ise e-fatura adres değişikliği talebinizi çağrı merkezimizi (08508402814) ya da sitemizin iletişim bölümünden e-posta ile bizlere gönderebilirsiniz.

E-faturamı şirket adına talep edebilirmiyim?

Evet, sipariş oluşturma aşamasında sepetinizi onayladıktan sonra “Teslimatlar” sayfasında “Yeni Adres Ekle” butonuna tıklayın. Kişisel bilgilerinizin altında yer alan “Vergi Mükellefiyim” kutucuğunu işaretleyerek Vergi Dairesi/Vergi No/Şirket Ünvanı bilgilerinizi girerek kayıt edin. Ve siparişinizi tamamlanyınız.

Efl.com.tr nasıl üye olabilirim?

https://www.efl.com.tr/ac/register linkinden giriş yapın. Açılan sayfada “Üyelik Formu”nu doldurun ve “Kayıt ol” butonu ile kayıt olabilirsiniz. Ardından üyeliğiniz aktif olacaktır.

Üyelik üçretlimi?

EFL üyesi olmak tamamen ücretsizdir.

Üyeliğim ne zaman aktif olur?

Evet, üyeliğiniz hemen aktif olmaktadır.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Tarafımıza e-posta ile dönüş yaparsanız üyeliğinizi iptal edebilirsiniz.

Kapıda ödeme seceneğiniz varmı?

100 TL’ye kadar vereceğiniz siparişlerinizde kapıda ödeme seçeneği ile nakit ya da kredi kartınızla ödeme yapabilirsiniz.

Kapıda ödeme ile nasıl sipariş verebilirim?

Ürün/ürünleri sepetinize ekleyin. “Satın Al” adımlarını takip ederek “Ödeme” adımına gelin. Ödeme sayfasının sol tarafında yer alan ödeme seçeneklerinde “Kapıda Ödeme” seçimi yaparak siparişinizi tamalayabilirsiniz. ( Bazı kategorilerde kapıda ödeme ile işlem yapılmamaktadır)

Kapıda ödeme aldığım üründe iadem az yattı?

Hizmet bedelinin iadesi yapılmamaktadır.

Kapıda ödeme ile aldığım ürünleri kredi kartına taksit yapabilirmiyim?

Malasef öyle bir uygulamamız bulunmamakla beraber, dilerseniz satın aldıktan sonra banka ile görüşerek taksit yapabilirsiniz.

Teslimat kaç günde gerçekleşir?

Beğendiğiniz ürünün beden seçimi yaptıktan sonra "Sepete Ekle" butonu altında teslimat tarihini görebilirsiniz.

Siparişinizin teslimat tarihini görmek için efl.com.tr üyeliğinize giriş yapınız."Hesabınız"da yer alan "Siparişlerim" listesinden ilgili siparişinizi seçiniz."Sipariş Detayı" sayfasına tıklayınız. Açılan sayfada "Teslimat Tarihi" başlığında teslimat tarihinizi görebilirsiniz.

Ürünleriniz garantili mi?

Evet.

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır
ShopPHP E-Ticaret | v4